söndag 27 februari 2011

Trädgårdsmässa

På onsdag så drar jag söderut för att besöka och dela ut min broschyr på Skånska trädgårdar, som är en årlig mässa för trädgårdsintresserade. Den pågår från den 3-6 mars i mobila mässhallar på Jägersros parkering i Malmö.



Förra året fanns det många spännande utställare! Titta gärna på mina inlägg ifrån den. Jag köpte exempelvis knölar av en klätterlilja- Gloriosa som tog sig väl och bjöd på en överdådig blomning under hela sommaren!

Om du bokar tid för ett hembesök under mars månad ger jag 5% rabatt på kostnaden för ett sådant. Uppge koden Skåne när du ringer och bokar. Besök gärna min hemsida för att se på mina tidigare projekt och prislista. Den har adressen www.2kdesign.se

Adressen till mässan Skånska trädgårdar är
http://www.skanskatradgardar.com/ArticleDisplay.asp?id=239

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...