fredag 4 mars 2011

Broschyren har inte anlänt- Skånska trädgårdar är avblåst!

Den broschyr jag hade beställt, som jag hade tänkt dela ut på mässan Skånska trädgårdar har inte anlänt och det innebär att jag stannar hemma.

Mässan befinner sig dessutom i tillfälliga lokaler, vilka tydligen är kalla och gör mässan opersonlig, enligt P4-Skåne. Den kan ju vara bra trots allt, men det lättar upp mitt sinne något.

Jag kommer att kunna träffa alla er fina skåningar och tillresta under påskveckan, vecka 16, istället. Då kommer jag att vara på Catrinegården på Österlen under två dagar och ta emot frågor om trädgårdsdesign- och skötsel. Jag kan komma med idéer för din trädgård, medan butiken och caféet håller öppet och säljer sina goda bakverk och fina varor! Det kommer att vara kostnadsfritt för 15-20 minuters konsultation. Vill du därefter köpa min tjänst så kan jag göra ett hembesök hos dig. Besök min hemsida www.2kdesign.se för att se prislista och mina tidigare gestaltningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...